środa, 20 lipca 2016

[CAS] Debby Throon


Witajcie w kolejnym poście na blogu! Miałem zamiar opublikować coś innego, ale simsy odmówiły posłuszeństwa. Kolejną simką jaką chcę przedstawić wam w cyklu jest Debby Throon. Jest to młoda dorosła z aspiracją Pokrewna Dusza oraz cechami "Romantyczka", "Kreatywna" i "Malarka".
Simkę możecie znaleźć w Galerii, po wpisaniu Origin ID "Tomaszek2122" oraz włączeniu opcji "Załącz zawartość zmodyfikowaną" 
Zapraszam na prezentację simki!

Twarz

Debby ma bladą skórą, duże zielone oczy i rude włosy. Jej twarz jest okrągła, ma duże usta. W stroju codziennym ma delikatny makijaż. 



Strój codzienny
W stroju codziennym wybrałem jej białą sukienkę w grochy i kwieciste naszywki. Do sukienki wybrałem jej niebieskie balerinki.



Strój wizytowy
W stroju wizytowym dałem jej czarną, dopasowaną sukienkę i czerwone dodatki w postaci szpilek i torebki. Debby rozpuściła w tym stroju swoje piękne, rude włosy.


Strój sportowy
W stroju sportowym dałem Debby czarny top, szaro-czarne legginsy i czarno-białe trampki.


Piżama
Do wybrałem jej koszulę nocną z nadrukiem flagi Stanów Zjednoczonych, białe skarpetki i kapcie-kotki. 


Strój imprezowy
W tym stroju Debby także rozpuściła swoje rude włosy. Wybrałem jej szarą bluzkę z czarną kurtką i spódnicą w tym samym kolorze. Do kompletu wybrałem czarne szpilki. 


Strój do pływania
W stroju do pływania wybrałem dla niej dwuczęściowy biało-zielony komplet. 

2 komentarze: