środa, 13 lipca 2016

[CAS] Kelly McFirsh

Witajcie w pierwszym pełnoprawnym poście na blogu! Jest to także pierwszy post z cyklu CAS. 
Cykl będzie pojawiał się od czasu, do czasu gdy zainspiruję się do stworzenia jakiegoś oryginalnego sima.

Pierwszą simką jaką chce wam przedstawić w tym cyklu jest Kelly McFirsh. Młoda 
dorosła, z aspiracją Wybitna Malarka i z cechami "Kreatywna", "Aktywna" oraz "Rodzinna".
Simkę możecie znaleźć w Galerii, po wpisaniu Origin ID "Tomaszek2122" oraz włączeniu opcji "Załącz zawartość zmodyfikowaną" 
Zapraszam na prezentację simki!

Twarz


Kelly ma dość bladą skórę, którą podkreśla mocnym makijażem ust. Ma duże, niebieskie oczy, które uwydatnią czarną kreską eyelinerem i delikatnym cieniem do powiek, a także piękne, długie pudrowo-różowe włosy. 



Strój codzienny
W stroju codziennym wybrałem dla niej białą bluzkę w czarne grochy i czarną rozkloszowaną spódnicę, która idealnie pasuje dla jej sylwetki. Do kompletu dałem jej czarne szpilki na wysokim obcasie. Do całego stroju dodałem naszyjnik w kształcie serduszka i czarny kapelusz, który z pewnością dodaje jej stylu. 



Strój oficjalny
W stroju wizytowym dałem jej dopasowaną różowo-fioletową sukienkę, która idealnie podkreśla jej figurę. Do tego dałem jej białe szpilki i długi naszyjnik. (swoją drogą - macie jakieś ładne naszyjniki?)



Strój sportowy
W stroju sportowym dałem jej po prostu biały top, czarno-białe dresy i trampki w tym samym kolorze co spodnie. Strój ładnie ukazuje jej piękna figurę. ^^


Piżama
Do snu wybrałem jej prostą, łososiową koszule nocną.


Strój imprezowy
Na imprezę ma krótką, pudrowo-różową sukienkę z białym paskiem w talii. 



Strój do pływania
W stroju do pływania wybrałem jej biały, jednoczęściowy strój z baskinią, który pasuje do jej figury. 


6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna simeczka ^^! Właśnie takie lubię najbardziej <3!
    A teraz kilka porad ode mnie ^^!
    Fajnie by było, gdybyś dodał opisy do strojów. Na przykład co Ci się w nich podoba, dlaczego akurat wybrałeś tę rzecz itp.
    I nie wklejaj takich długich linków do skopiowania. Najlepiej, gdyby ustawił opcję przenoszenia na stronę za pomocą jednego kliknięcia. Mam nadzieję, że rozumiesz ;).
    Okej to tyle! Mam nadzieję, że rady się przydadzą.
    Pozdrawiam i czekam na dalsze wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Też uwielbiam oryginalność. Dlatego w mojej Galerii znajdują się dosyć ciekawi simowie. :)
      Dziękuje za rady. :) Już z nich skorzystałem. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dostalam linka do bloga od osoby powyzej :D Simka jest genialna! W końcu ktoś nie tworzy simek które przypominaja wieszak xd A do tego te biodra :D Popieram Milenke z tymi linkami i opisami strojow. Oczywiście witaj na simowej blogosferze i powodzenia w dalszym pisaniu! simswedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Ja także nie przepadam za simkami wyglądającymi jak wieszak. :)
      Bardzo lubię szerokie biodra, ale nie będę ich dawał każdej simce, bo nie lubię kiedy simy wyglądają tak samo.
      Dziękuje za powodzenia. ;) Na twojego bloga zajrzę z wielką chęcią. :)

      Usuń
  3. Wow, jaka figura, idealna! Simeczka również. :) Nic tylko żałować, że nie jest do trójki, bo z chęcią bym ją pobrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) No, figura śliczna. :) Szkoda, że takiej figury nie da się stworzyć w simsach 3.

      Usuń